Информация
|
Заняття 2.1 (українською мовою)КОЛЬОРИ Цілі: Практична: формування уявлень про те, що предмети можна розрізняти за кольором. Освітня: введення нового лексико-граматичного матеріалу. Нові ЛО: red, yellow, green, blue, brown, black, white, grey, gold. Структури для розуміння: Look! What colour is it? Let’s play! Repeat after me! Розвиваюча: розвиток уваги, тренування зорового сприйняття. Виховна: виховання старанності, бажання вчитися.
******ХІД ЗАНЯТТЯ******
1. ПОЧАТОК ЗАНЯТТЯ. 1) Вітання Hello ланцюжком. 2) Міні-діалоги How old are you? 2. ФОНЕТИЧНА РОЗМИНКА. Казка про Язичок. Одного разу вночі розгорілася негода. Дув сильний північний вітер: (u-u-u). Mr Tongue прокинувся від того, що сильно грюкали вхідні двері: (w-w-w). Він щільно закрив двері і намагався заснути. Пішов сильний дощ, і його краплі застукали по вікну: (b-b-b), (p-p-p). Mr Tongue слухав, як стукали краплі, і непомітно заснув. 3. УВЕДЕННЯ НОВИХ ЛО ТЕМИ «COLOURS». Запропонуйте дітям відкрити робочі зошити (РЗ, с. 3) і познайомте їх з назвами кольорів, використовуючи такі прийоми: T: Red (показує картку червоного кольору). Repeat after me. Повторюйте за мною. (Фраза Repeat after me переводиться тільки один раз, надалі звучить тільки англійською мовою.) Ch: Red Учитель дає картку червоного кольору першій дитині. Діти передають картку одне одному ланцюжком, називаючи колір: red. Попросіть дітей взяти червоний олівець і розфарбувати ліву частину калюжки в робочому зошиті. Аналогічно відбувається знайомство з рештою слів. Після того, як перші (ліві) половинки всіх калюжок буде розфарбовано, попросіть дітей вирізати з кольорової вставки і наклеїти другу (праву) половинку кольорових калюжок. 4. ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ.
Гра «Знайди і покажи». Учитель називає колір (за необхідності показує картку відповідного кольору) і просить одного з дітей знайти навколо себе і показати будь-який предмет цього кольору. Дитина, знайшовши предмет, торкається до нього і називає колір англійською. 5. РОЗУЧУВАННЯ ПІСЕНЬКИ «COLOURS». 1) Pink, yellow, red and grey 2) Green, blue, black and white I can sing this song today. I can sing this song tonight. 3) Orange, purple, brown and blue I can sing this song for you. Допоможіть дітям перекласти кожний рядочок. Відпрацюйте слова хором та індивідуально. Потім запропонуйте дітям ще раз прослухати пісеньку. Заспівайте її двічі разом, а потім діти співають її самостійно. 6. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ЗАНЯТТЯ. Попрощайтеся з усіма дітьми, потім запропонуйте їм попрощатися одне з одним ланцюжком, називаючи імена. |






































