Информация
|
Заняття 1.1 (українською мовою)ВІТАННЯ Цілі: Практична: знайомство з країнами, в яких розмовляють англійською, з персонажами англійських і Освітня: введення нової лексики: Hello! Goodbye! Розвиваюча: підвищення стійкості уваги. Виховна: виховання культури навчання, відчуття товариськості, доброзичливості. ******ХІД ЗАНЯТТЯ****** 1. ПОЧАТОК ЗАНЯТТЯ.
Бесіда про англійську мову, про країни, в яких нею говорять. Розкажіть дітям про те, що є країни, в яких і дорослі, і діти говорять іншою мовою – англійською, і дуже добре розуміють одне одного. А для того, щоб дізнатися, про що вони говорять, і розуміти їх, потрібно вивчити англійську мову. І тоді можна буде поговорити з ними про все, почитати їхні книги, переглянути фільми і мультфільми без перекладу. А можна навіть поїхати до англомовних країн і подивитися, як там живуть люди. Ще одна країна, в якій люди говорять англійською, – це Америка. В Америці придумали перші мультфільми. Дуже багато героїв американських мультфільмів розмовляють англійською. Серед них Том і Джері, Попелюшка, Білосніжка. А ще англійська – основна мова в багатьох інших країнах. Вивчивши англійську мову, ми легко зможемо спілкуватися з різними людьми, читати книжки, слухати і дивитися фільми і мультфільми англійською мовою.
2. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО КРАЇНИ, ДЕ РОЗМОВЛЯЮТЬ АНГЛІЙСЬКОЮ 1) Творчо-пізнавальна робота. Запропонуйте дітям вирізати з кольорового додатка до робочого зошита державні прапори Великої Британії і США та картинки героїв мультфільмів. Вирізавши та уважно розглянувши їх, діти розкладають прапори на кружечки біля карт Великої Британії та США. (РЗ, 2 с. обкл.) так 2) Гра «Хто де живе?» Запропонуйте дітям картинки із зображенням героїв англійських мультфільмів, змішайте їх і покладіть на стіл зображенням донизу. Розкажіть історію про те, що герої всіх мультфільмів дружили і часто їздили одне до одного в гості. Але злому чарівнику це не сподобалося. Він здійняв сильний вітер і закинув мультяшних героїв далеко від будинку. Попросіть дітей допомогти їм і повернути кожного додому. (Діти перевертають картинку із зображенням героя, називають його і країну, в якій він живе, і кладуть картинку на кружечок біля відповідної карти.) Погравши кілька разів, можна наклеїти картинки з героями і прапори на кружечки. (РЗ, 2 с. обкл.)
3. ЗНАЙОМСТВО З ВІТАННЯМ «HELLO!». Нагадайте дітям історію про те, як дружили між собою герої мультфільмів і їздили одне до одного в гості. Додайте, що кожного разу, коли вони зустрічалися, воно говорили Hello!. Запропонуйте дітям називати себе англійським ім’ям і привітатися з уявним героєм мультика, наприклад: Hello, Tom! Hello? Winnie! Відпрацюйте з дітьми таким чином вітання «Hello!». Зверніть увагу на те, що англійський звук ( e ) у слові Hello має бути вимовлений стисло. Запропонуйте дітям ланцюжком привітатися одне з одним, а потім з героями мультфільмів, намальованими або наклеєними в робочому зошиті, доторкуючись до кожного з них і називаючи їх ім’я, наприклад: Hello,Jerry! 4. ЗНАЙОМСТВО ЗІ СЛОВАМИ «GOODBYE!», «BYE-BYE!». Розкажіть дітям, що коли герої мультиків прощалися, вони говорили одне одному Goodbye і Bye-bye! Пограйтеся,залучаючи слова Goodbye! і Bye-bye! так само, як зі словом Hello. 5. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ЗАНЯТТЯ. Разом з дітьми попрощайтеся з усіма героями мультфільмів і запропонуйте ланцюжком попрощатися одне з одним англійською, додаючи ім’я. |






































американських казок та мультфільмів.
Говорять англійською в багатьох країнах, але перша країна, де люди почали говорити цією мовою, називається Велика Британія. Вона лежить на острові, і з усіх боків її оточують моря і океан. У Великій Британії народився письменник, який придумав казку про Вінні-Пуха. Тому справжній Вінні-Пух і його друзі П’ятачок, Ослик Іа, Тигра, Крістофер Робін, Сова та інші герої живуть у Великій Британії і спочатку розмовляли англійською.